رسانه مسئولیت اجتماعی با همکاری سازمان مدیریت صنعتی شعبه های اصفهان کلاس های مفهوم و کارکرد های مسئولیت های اجتماعی شرکت و بنگاه را برای دانسجویان DBA برگزار نمود.
در همکاری مشترک رسانه مسئولیت اجتماعی و سازمان مدیریت صنعتی سرفصل های ذیل و موضوعات مرتبط با مسئولیت اجتماعی و دستیبابی به توسعه پایدار برگزار شد.
آشنایی شرکت کنندگان و نگاهی عمیق،پژوهش محور و کاربردی به مفهوم سرمایه های اجتماعی،شهروندی شرکت ها و کسب کار پایدار به همراه مروری بر چالش ها و الزامات پیاده سازی و بر هم افزایی این مفاهیم در محیط کسب و کار است.
سرمایه های اجتماعی
- مفهوم سرمایه های اجتماعی و زمینه شکل گیری آنها
- مدیریت سرمایه های اجتماعی و متحلیل شبکه های اجتماعی و تاثیر آن در ارزیابی و ارتقای سرما های اجتماعی
- نوآوری اجتماعی
-
رفتار شهروندی و مسئولیت اجتماعی شرکت ها
- مفاهیم کلیدی
- شرکت ها به عنوان شهروندی مسئول
- مسئولیت اجتماعی شرکت ها
- استاندارد ها-
- اندازه گیری گزارش دهی
کسب و کار پایدار
- مفهوم پایداری-گذار از نگاه کوتاه مدت به دراز مدت
- گذار از کسب و کار مشکل سار به کسب و کار مشکل گشا
- روند آینده
اسم مدرس: دکتر حسین محمودی،استاد دانشگاه شهید بهشتی،کارشناس و مدرس CSR
به گزارش رسانه مسئولیت اجتماعی،این رسانه جهت توسعه ی مفهموم کارکردها و ویژگی هایی که اجرای CSR (مسئولیت اجتماعی بنگاه ها) می تواند برای بنگاه ها و شرکت های ارزش افزوده ایجاد نماید و کلاس ها و دوره های آموزشی و کارگاه های تخصصی و اختصاصی را به صورت مشترک با سازمان ها،نهادها،شرکت ها، برگزار می نماید و در صورتی که بنگاهی تمایل به اجرای دوره ها و کلاس های آموزشی و کارگاه های محتوایی داشته باشد به طور اختصاصی و با ایجاد دوره ها و سرفصل های مرتبط آموزش CSR را برگزار نماید.