رسانه مسئولیت اجتماعی: ۲۷ اردیبهشت سالروز و گرامیداشت روابط عمومی را که یادآوری اهمیت نقش روابط عمومی بر افکار عمومی است، به فعالان عرصه روشنگری تبریک می گوییم.
به همین مناسبت سیدرضا جمشیدی، مدیرمسئول گروه رسانه ای دانستنی در پیامی ضمن تبریک این روز گفت: امروز بیش از هر زمان دیگر مشخص شده است که روابط عمومی قلب تپنده سازمان است .
در عصر اطلاعات و ارتباطات که ویژگی آن شتابنده بودن تغییرات و نیز شفافیت است، بهترین راهکار برای سازمان ها و موسسه های دولتی و غیر دولتی ارزشگذاری و بها دادن به نهاد روابط عمومی است؛ زیرا مخاطبان امروزی هشیار، کنجکاو و جستجوگر می باشند.
در واقع باید از طریق فعال سازی روابط عمومی ها که وظیفه پاسخگویی به مخاطبان را دارند، به ” افکار عمومی ” احترام گذارد و این باور را ترویج کرد که صدای مردم، صدای خداست.
با عرض تبریک مجدد روز ۲۷ اردیبهشت ماه، امیدواریم دوستان شاغل در روابط عمومی قدر خود را دانسته و جایگاه رفیع ” روابط عمومی ” را پاس دارند.
سیدرضا جمشیدی
مدیر مسئول رسانه مسئولیت اجتماعی