شنبه ۶ بهمن ۱۴۰۳

نظرسنجی: سنجش دیدگاه مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی در مورد مسئولیت اجتماعی

رسانه مسئولیت اجتماعی:در دنیای امروز، مسئولیت اجتماعی به یک موضوع مهم و حیاتی برای سازمان‌ها تبدیل شده است. روابط‌عمومی به عنوان پل ارتباطی بین سازمان و ذینفعان آن، نقشی کلیدی در ایفای تعهدات مسئولیت اجتماعی سازمان ایفا می‌کند. این نظرسنجی به ما کمک می‌کند تا درک بهتری از دیدگاه‌ها و تجربیات مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی […]

تاریخ انتشار: 24 تیر 1403 - 3:50 ب.ظ
کد خبر: 99884

رسانه مسئولیت اجتماعی:در دنیای امروز، مسئولیت اجتماعی به یک موضوع مهم و حیاتی برای سازمان‌ها تبدیل شده است. روابط‌عمومی به عنوان پل ارتباطی بین سازمان و ذینفعان آن، نقشی کلیدی در ایفای تعهدات مسئولیت اجتماعی سازمان ایفا می‌کند.
این نظرسنجی به ما کمک می‌کند تا درک بهتری از دیدگاه‌ها و تجربیات مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی در این زمینه داشته باشیم و از این طریق به ارتقای نقش و عملکرد روابط‌ عمومی در حوزه مسئولیت اجتماعی کمک کنیم.

از مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی که در سازمان‌های دولتی، خصوصی، غیردولتی فعالیت می‌کنند، دعوت می‌کنیم تا در این نظرسنجی شرکت کنند.

این نظرسنجی با همکاری انجمن متخصصان روابط‌ عمومی، انجمن روابط‌عمومی ایران و مؤسسه کارگزار روابط‌ عمومی و انجمن ملی مسئولیت اجتماعی و رسانه مسئولیت اجتماعی csr  انجام می‌شود.

لینک نظر سنجی: https://survey.porsline.ir/s/K2D4ywIw

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: ۳٫۱ / ۵٫ تعداد امتیازات: ۵۸

ارسال دیدگاه

صفحه نخست درباره ما تماس با ما ارسال گزارش RSS

آدرس: تهران، بزرگراه شهید لشگری، کیلومتر 14، جنب بانک ملت،ساختمان اداری و تجاری چیتگر، طبقه اول، واحد 12

شماره تماس: 02144182504

09907007190

از این که با استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع، در گسترش مسئولیت اجتماعی ما را یاری میدهید، از شما سپاسگذاریم