رسانه مسئولیت اجتماعی: دربیستوچهارمین دوره «جشنواره ملی جوایز طلایی روابط عمومی ایران» و «سومین اجلاس ملی مدیران روابط عمومی»، آثار ارائه شده از سوی دستگاهها و نهادهای مختلف کشور در محورهایی همچون «خلاقیت و نوآوری»، «داستانسرایی»، «مسئولیت اجتماعی» و «تدوین سیاستگذاری ارتباطی» مورد ارزیابی قرار گرفت.
به گزارش رسانه مسئولیت اجتماعی:در این رویداد ملی اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان سه اثر را در سه بخش به این جشنواره ارسال کرد که در نهایت آثار سازمان مدیریت پسماند موفق شد در حوزه خلاقیت و مسئولیت اجتماعی نشان ویژه را دریافت کند.
این آثار با محوریت آموزش، آگاهیرسانی و ارتقای فرهنگ زیستمحیطی و ارتباطات شهروندی، بازتابی از رویکرد نوآورانه و مسئولانه شهرداری در تعامل با ذینفعان و ترویج سبک زندگی پایدار بود.
کسب این موفقیت ملی، نشانی بر اهتمام جدی شهرداری اصفهان در بهرهگیری از ظرفیتهای روابطعمومی برای توسعه ارتباطات مؤثر، ارتقای مشارکت اجتماعی و ایفای نقش فعال در مسئولیتهای فرهنگی و زیستمحیطی است.
پیش از این نیز سال گذشته، اداره کل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری اصفهان موفق شده بود در جشنواره ملی انتشارات حائز شش رتبه برتر شود و در چهارمین جشنواره ملی مردمداری ایران نیز موفق به کسب دیپلم افتخار، نشان ویژه و لوح روابط عمومی برتر نائل شود./ایمنا