رسانه مسئولیت اجتماعی:رئیس جامعه هتلداران ایران، درباره تمهیدات هتلها برای تأمین امنیت و آرامش مسافران در شرایط بحرانی، بهویژه در طول جنگ ۱۲روزه اخیرگفت:علیرغم کاهش شدید ضریب اشغال، حقوق کارکنان بهموقع پرداخت شده و تعدیل نیرو انجام نشده است. همچنین، همه کنسلیها بدون جریمه بازپرداخت شده و هتلها با نهایت همکاری، در کنار مردم ایران بودهاند و از هیچ تلاشی برای خدمترسانی کوتاهی نمیکنند.
به گزارش رسانه مسئولیت اجتماعی: جمشید حمزهزاده افزود: در صنعت هتلداری ایران اصل مهماننوازی نهادینه شده است و هتلها در بحرانها و مقاطع مختلف این را نشان دادهاند؛ در بحران کرونا و سایر بحرانهای، بخصوص این جنگ دوازده روزه تحمیلی، هتلها همیشه مسئولیت اجتماعی و مدنی خودشان را انجام دادهاند و با آمادگی کامل این را اثبات کردهاند.خبر آنلاین