رسانه مسئولیت اجتماعی: یکی از برندهای شناخته شده تولید پوشاک در دنیا شرکت اسپانیایی مانگو است. اخیرا رییس بخش مطالعات و انجام مسئولیتهای اجتماعی این شرکت اعلام کرد این شرکت درنظر دارد انجام مسئولیتهای اجتماعی خود را در سال جاری به حوزه پایداری اقتصادی و تلاش برای حفظ محیط زیست در کنار تجربه رشد اقتصادی در شرکت اختصاص دهد.
او در مصاحبه ای به نشریه جاست استایل اعلام کرد:« در طول سالهای کاری این شرکت، انجام مسئولیتهای اجتماعی همواره برای ما از اهمیت بالایی برخوردار بوده است. در جریان همه گیری کرونا و تجربه مشکلات زیاد در دنیا، اهمیت انجام مسئولیتهای اجتماعی توسط شرکتهای بزرگ بیش از پیش روشن شد و حال ما در نظر داریم با اقتدار بیشتری پای در این مسیر بگذاریم.»
وی تاکید کرد برند مانگو در سال جاری و سالهای آتی افزایش سطح شفافیت، مشارکت با شرکتهای تولید کننده محصولات پایدار و اعتماد به روند پایدار رشد اقتصادی را به عنوان اولین و اصلی ترین سیاست خود در حوزه مسئولیتهای اجتماعی برگزیده است. زیرا بر این باوریم ساخت آینده سبز اقتصادی و بازسازی بهتر اقتصاد در پسا کرونا مهمترین سیاستی است که دنیا باید در پیش بگیرد.
برند مانگو که در سال ۱۹۸۴ میلادی در بارسلون اسپانیا راه اندازی شده است، سالانه ۱۸ هزار لباس و زیورآلات طراحی و تولید می کند و محصولاتش در ۱۱۰ کشور دنیا به فروش می رسد. اگر این شرکت برای تولید محصولات خود از مواد اولیه تولید شده در جریان تولید پایدار و محصولات دوستدار محیط زیست تولید کند و بستر را برای ایجاد امکان بازیافت این محصولات بعد از پایان دوره عمر مفید آنها فراهم کند، تغییر زیادی در دنیای پوشاک جهان اتفاق خواهد افتاد.