رسانه مسئولیت اجتماعی: سمینار آموزشی استقرار نظام مسئولیت اجتماعی و رویکردهای اجرایی آن توسط کمیسیون مسئولیت اجتماعی اتاق بازرگانی زنجان در ۲۹ مهر ۱۴۰۲ در سالن همایش های این اتاق برگزار شد.
به گزارش رسانه مسئولیت اجتماعی؛ عناوین مورد نظر در این سمینار آموزشی با توجه به طرح موضوع در کمیسیون مسئولیت اجتماعی به شرح ذیل بود:
_پاسخگوئی اجتماعی و نحوه تهیه گزارش از مسئولیت اجتماعی در واحد سازمانی
_معرفی وظایف کارگروه اجتماعی در واحد سازمانی
_ بررسی و معرفی شاخص ها و مولفه های موثر در مسئولیت اجتماعی در واحد سازمانی
_نقش مسئولیت اجتماعی در همکاری با فعالین اجتماعی و تشکل ها
_وCSR تبلیغات نیست،خدمت به مردم،کارکنان ،سازمان و شرکت است
_سنجش اثربخشی فعالیتهای مسئولیت اجتماعی
_شناسایی ذینفعان، ارتباط با ذینفعان و مکانیسم ادغام انتظارات آنان در استراتژی سازمان /شرکت
_شهروند شرکتی/سازمانی _نحوه دسترسی به میزان ادراک ذینفعان از مسئولیت اجتماعی سازمان/شرکت
_چیستی مسئولیت اجتماعی
_اصول هفتگانه مسئولیت اجتماعی
_تشکیل کمیته مدیریت مسئولیت اجتماعی
_سنجش انتظارات جامعه پیرامونی
_تدوین سند و برنامه مسئولیت اجتماعی با دو راهبرد کلیدی:اولویت دار و ماندگار
_اجرای مسئولیت اجتماعی: همراهسازی نهادهای مردمی و گروههای ذینفوذ
_پیوست رسانهای مسئولیت اجتماعی
_مولفهها و تکنیکهای اجرایی مسئولیت اجتماعی در واحد سازمانی/شرکتی
_نحوه تدوین گزارش پایداری
_مسئولیت اجتماعی، مشارکتهای مردمی و بحران
_ارزیابی ۳۶۰ درجه اقدامات مسئولیت اجتماعی