رسانه مسئولیت اجتماعی:چهارمین کنفرانس و جایزه بین المللی برند سبز تا پایان اردیبهشت ماه برگزارمی شود.
به گزارش رسانه مسئولیت اجتماعی: این کنفرانس با هدف انتقال دانش و تجربه برند های بین المللی به عنوان مورد کاوی موفق در حفظ محیط زیست و توسعه پایدار با حضور متخصصین واساتیداین حوزه برگزار میشود.
گفتنی است:حضور و سخنرانان مقامات حاکمیتی ، دولتی ، مراکز علمی و دانشگاهی ، اتاقهای بازرگانی و تشکل های صنفی
در حال برنامه ریزی و هماهنگی لازم می باشد و تکمیل کنداکتور همچنان ادامه دارد .
رسانه مسئولیت اجتماعی و انجمن ملی مسئولیت اجتماعی نیز از حامیان این رویداد هستند.
جهت دانلود کنداکتور این رویداد برروی لینک زیر کلیک کنید:
چهارمین کنفرانس و جایزه بین المللی برند سبز