رسانه مسئولیت اجتماعی:در مراسم پایانی یازدهمین دوره «جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران» که در مرکز همایشهای بینالمللی صداوسیما برگزار شد، مهدی جهانگیری، رئیس گروه مالی گردشگری نشان «ستاره مسئولیت اجتماعی» رادریافت کرد.
به گزارش رسانه مسئولیت اجتماعی:در بخشی از لوح تقدیر این همایش خطاب به رئیس گروه مالی گردشگری آمده است: «بیتردید «مسئولیت اجتماعی»، مسئولانه عمل کردن در قبال جامعه، توجه ویژه و مضاعف به ذینفعان، توجه به امور اجتماعی و فعالیتهای خیرخواهانه، ترغیب و نقشآفرینی سازمان متبوع در توجه به امور اجتماعی و حساسیت در برابر اخلاقیات در حوزه کار و جامعه و تسری آنها در رویکرد و عملکرد ارتباطی و تعاملات با جامعه است.»
در ادامه این تقدیرنامه آمده است: «جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران با درک بایسته از اهمیت مسئولیت اجتماعی و اقدام در این زمینه توسط آن گروه محترم و توجه بایسته و شایسته به امر مسئولیت اجتماعی، با توجه به برسی گزارشهای ارسالی و رای هیئت داوران، «نشان ویژه ستاره مسئولیت اجتماعی» در سال ۱۴۰۲ را به گروههای گردشگری تقدیم میکند. امید است شاهد دوام توفیقات آن مدیریت محترم در حوزه مسولیت اجتماعی باشیم.»
آیین گرامیداشت روز روابط عمومی و یازدهمین دوره جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران، روز سهشنبه هشتم خردادماه با موضوع «روابط عمومی و اعتماد» و معرفی ستارگان روابط عمومی در سال ۱۴۰۳ برگزار شد./ روابط عمومی گروه مالی گردشگری،