بیمه دی؛ برنده جایزه مسئولیت اجتماعی در بحران کرونا
![](https://csrrasaneh.ir/wp-content/uploads/2021/09/ImageHandler.jpg)
بیمه دی در تیرماه سال جاری برنده جایزه مسئولیت اجتماعی در بحران کرونا شد. اقدامات بیمه دی به گزارش رسانه مسئولیت اجتماعی، چهارمین رخداد و جشنواره ملی بررسی مسائل و چالشهای روابطعمومی، ۱۵ تیر ماه در مرکز همایشهای سازمان مدیریت صنعتی (سازمان مطالعات و بهره وری نیروی انسانی) برگزار شد و روابط عمومی شرکت بیمه […]
بیمه دی در تیرماه سال جاری برنده جایزه مسئولیت اجتماعی در بحران کرونا شد.
- اقدامات بیمه دی
به گزارش رسانه مسئولیت اجتماعی، چهارمین رخداد و جشنواره ملی بررسی مسائل و چالشهای روابطعمومی، ۱۵ تیر ماه در مرکز همایشهای سازمان مدیریت صنعتی (سازمان مطالعات و بهره وری نیروی انسانی) برگزار شد و روابط عمومی شرکت بیمه دی توانست به پاس تلاش های خود در آموزش و اطلاع رسانی در حوزه مقابله با بیماری کرونا با ساخت و انتشار ویدئو در فضای مجازی، اکران تابلوهای شهری با مضامین آموزشی-ترویجی در راستای تقدیر از کادر بهداشتی و تشویق عموم مردم به مراقبتهای بهداشتی و توزیع بیش از سیزده هزار بستهی بهداشتی به جامعه مشتریان خود، حائز رتبه برتر و شایسته دریافت جایزه این رخداد شود.
- بررسی مدیریت بحران در پاندمی کرونا
در این همایش که با رعایت اصول فاصلهگذاری اجتماعی برگزار شد، اساتید و فعالان حوزه روابط عمومی و دکتر کیانوش جهانپور رییس مرکز روابطعمومی وزارت بهداشت، با رویکرد بررسی مدیریت بحران در پاندمی کرونا به سخنرانی پرداختند./ روابط عمومی و اطلاع رسانی بیمه دی
انتهای پیام///
![](https://csrrasaneh.ir/wp-content/uploads/2025/01/csr-banner2-300x70-1.webp)
![](https://csrrasaneh.ir/wp-content/uploads/2025/01/csr-banner222-300x70-1.webp)
![](https://csrrasaneh.ir/wp-content/uploads/2025/01/tosse-paydar2-300x70-1.webp)
![](https://csrrasaneh.ir/wp-content/uploads/2025/01/100x300-افقی.gif)