شنبه ۶ بهمن ۱۴۰۳

بیمه دی؛ برنده جایزه مسئولیت اجتماعی در بحران کرونا

بیمه دی در تیرماه سال جاری برنده جایزه مسئولیت اجتماعی در بحران کرونا شد. اقدامات بیمه دی  به گزارش رسانه مسئولیت اجتماعی، چهارمین رخداد و جشنواره ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی، ۱۵ تیر ماه در مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی (سازمان مطالعات و بهره وری نیروی انسانی) برگزار شد و روابط عمومی شرکت بیمه […]

تاریخ انتشار: 15 شهریور 1400 - 11:22 ق.ظ
کد خبر: 81338

بیمه دی در تیرماه سال جاری برنده جایزه مسئولیت اجتماعی در بحران کرونا شد.

  • اقدامات بیمه دی 

به گزارش رسانه مسئولیت اجتماعی، چهارمین رخداد و جشنواره ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی، ۱۵ تیر ماه در مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی (سازمان مطالعات و بهره وری نیروی انسانی) برگزار شد و روابط عمومی شرکت بیمه دی توانست به پاس تلاش های خود در آموزش و اطلاع رسانی در حوزه مقابله با بیماری کرونا با ساخت و انتشار ویدئو در فضای مجازی، اکران تابلوهای شهری با مضامین آموزشی-ترویجی در راستای تقدیر از کادر بهداشتی و تشویق عموم مردم به مراقبت‌های بهداشتی و توزیع بیش از سیزده هزار بسته‌ی بهداشتی به جامعه مشتریان خود، حائز رتبه برتر و شایسته دریافت جایزه این رخداد شود.

  • بررسی مدیریت بحران در پاندمی کرونا

در این همایش که با رعایت اصول فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شد، اساتید و فعالان حوزه روابط عمومی و دکتر کیانوش جهانپور رییس مرکز روابط‌عمومی وزارت بهداشت، با رویکرد بررسی مدیریت بحران در پاندمی کرونا به سخنرانی پرداختند./ روابط عمومی و اطلاع رسانی بیمه دی 

 

انتهای پیام///

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: ۰ / ۵٫ تعداد امتیازات: ۰

ارسال دیدگاه





برندهای مسئولیت اجتماعی
شبکه های اجتماعی
صفحه نخست درباره ما تماس با ما ارسال گزارش RSS

آدرس: تهران، بزرگراه شهید لشگری، کیلومتر 14، جنب بانک ملت،ساختمان اداری و تجاری چیتگر، طبقه اول، واحد 12

شماره تماس: 02144182504

09907007190

از این که با استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع، در گسترش مسئولیت اجتماعی ما را یاری میدهید، از شما سپاسگذاریم