رسانه مسئولیت اجتماعی: کمپینی با عنوان “برسد به دست هرمزِجان” راهاندازی شده است که هدف آن حفاظت از ساحل نقرهای جزیره هرمز و بازگرداندن شنها و صدفهایی است که توسط گردشگران از این منطقه جمعآوری شدهاند.
به گزارش رسانه مسئولیت اجتماعی: این کمپین توسط دکاپست راه اندازی شده است و در این طرح زیستمحیطی که از ۲۰ فروردین آغاز شده به شهروندان این امکان را میدهد تا بدون پرداخت هزینه، صدفها و شنهای جمعآوری شده از سواحل هرمز را به زیستگاه اصلی خود بازگردانند.
براساس اطلاعیه منتشر شده، تمامی نمایندگیها و شعب دکاپست در سراسر کشور آماده دریافت این بستهها هستند و حتی امکان جمعآوری از درب منزل مشتریان نیز فراهم شده است.
تمامی بستههای جمعآوری شده به دفتر قبول شرکتی بندرعباس با کد پستی ۷۹۱۶۶۳۶۷۶۹ و با نام گیرنده “برسد به دست هرمزجان” ارسال خواهند شد.
کیانا کامیاب، کارشناس بازاریابی دکاپست در رابطه با این اقدام توضیح میدهد: «یکی از اصول مهم ما، بیتفاوت نبودن نسبت به مسائل اجتماعی و زیست محیطی است.
از همین رو، این ایده در سازمان مطرح و با استقبال و همراهی مدیران ارشد سازمان مواجه شد.
بسیار خوشحالکننده است که برندهای پستی دیگر، هم به این حرکت پیوستند. ما در این کمپین، تنها یک هدف داریم: کمک به بازگرداندن حیات و زیبایی به سواحل هرمز، با احترام به طبیعت و باهمراهی مردم.»
دکاپست اعلام کرده است که هزینههای ارسال تمامی این بستهها توسط دکاپست تقبل میشود و شهروندان میتوانند بدون پرداخت هیچ هزینهای در این حرکت زیستمحیطی مشارکت کنند. ثبت سفارش برای این منظور به صورت حضوری، تلفنی و آنلاین از طریق پلتفرمهای دکاپست امکانپذیر است.
این اقدام دکاپست در راستای حفظ منابع طبیعی و میراث زیستمحیطی کشور، نمونهای از مسئولیتپذیری اجتماعی شرکتهای ایرانی در قبال محیط زیست به شمار میرود./دی ام برد