نام کتاب: درآمدی بر مسئولیت اجتماعی شرکتها
نویسنده: جرمی مون
ناشر: شرکت چاپ و نشر بازرگانی
توضیحات:
رسانه مسئولیت اجتماعی: کتاب پیشرو مقدمهای در زمینه مسئولیتهای اجتماعی شرکتهای بزرگ است. نویسنده تلاش نموده تا از طریق فصول مختلف کتاب چگونگی شکلگیری ایده مسئولیتهای اجتماعی از سطح شرکتها تا توسعۀ آن به سطح ملی و بینالمللی و نهادینه شدن آن بهعنوان موضوعی حیاتی را موردتوجه خوانندگان محترم قرار داده در ادامه ضمن پرداختن به انتقادات وارده به این مقوله و پاسخدهی به اینگونه ایرادات، چشمانداز و دورنمای آتی انجام مسئولیتهای اجتماعی از سوی شرکتها را موردبحث قرار دهد.
مؤلف: جرمی مون/ ناشر: شرکت چاپ و نشر بازرگانی/ مترجم: محمد سردارنیا / زبان: فارسی/ ردهبندی دیویی: ۶۵۸.۴۰۸ / سال چاپ: ۱۳۹۶ / نوبت چاپ: ۱ / تیراژ: ۵۰۰ نسخه / تعداد صفحات: ۲۰۸/ قطع و نوع جلد: رقعی (شومیز)/ شابک ۱۰ رقمی: ۹۶۴۴۶۸۵۵۲۰/ شابک ۱۳ رقمی: ۹۷۸۹۶۴۴۶۸۵۵۲۱/ کد کتاب در گیسوم: ۱۱۳۱۷۲۵۶
انتهای پیام/