رسانه مسئولیت اجتماعی: یکی از بزرگترین طرحهای مسئولیت اجتماعی اسنپ که از ابتدای راهاندازی اسنپ اجرا شده، معافیت از کمیسیون کاربران راننده با شرایط خاص بوده است.
به گزارش رسانه مسئولیت اجتماعی؛ گروه اسنپ در سال گذشته در مسیری که پیشتر برای مسئولیت اجتماعی خود تعریف کرده بود، به حرکت خود ادامه داد. اسنپ در سه بخش اصلیِ نیکوکاری اسنپکلاب، معافیت از کمیسیون کاربران رانندهی دارای شرایط خاص و تخفیف برای خیریهها و مناسبتهای ویژه تلاش کرد حضور موثر و مسئولانهای در جامعه داشته باشد و با همراهی کاربرانش گامی در مسیر زندگی بهتر بردارد. در سال ۱۴۰۱، کاربران ۹۵۸ هزار و ۴۲۱ مرتبه در ۹ طرح نیکوکاری اسنپکلاب شرکت کردند و در مجموع اسنپ ۳ میلیارد و ۸۳۳ میلیون و ۶۸۴ هزار تومان به خیریهها پرداخت کرده است.
یکی از بزرگترین طرحهای مسئولیت اجتماعی اسنپ که از ابتدای راهاندازی اسنپ اجرا شده، معافیت از کمیسیون کاربران راننده با شرایط خاص بوده است. در سال ۱۴۰۱، بیش از ۱۸ هزار کاربر راننده از کمیسیون معاف شدند. این کاربران بیش از ۱۷ میلیون سفر انجام دادند و ارزش معافیت از کمیسیون آنها ۶۲ میلیارد تومان بوده است.
اسنپ در ادامهی مسئولیت اجتماعی خود تخفیفهای ویژهی دیگری نیز در نظر گرفت؛ از جمله اختصاص کد تخفیف ۲۰درصدی ویژهی موسسات خیریه، کد تخفیف ۲۰درصدی برای تسهیل رفتوآمد به مراکز اهدای خون در روز جهانی اهدای خون، دو برابر شدن میزان پرداخت طرحهای نیکوکاری به مناسبت بزرگداشت روز خیریه، همکاری با اکوسیستم فناوری برای همراهی با زلزلهزدگان خوی، مشارکت در طرح «توسعهی گروههای خودیار زنان در چابهار و دشتیاری».
اسنپ در مسیر مسئولیت اجتماعیاش از ظرفیتهای اپلیکیشن خود نیز بهره میبرد. در سال گذشته، با هدف ایجاد فرصت برابر برای همه، اسنپ برای افراد دارای معلولیت دسترس پذیر شد. به این ترتیب، امکاناتی به اپلیکیشن اسنپ اضافه شد که دسترسی کاربران مسافر و رانندهی دارای معلولیت را تسهیل و فرصت حضور بیشتر در جامعه را برای آنها فراهم می کند.
مخاطبین رسانه مسئولیت اجتماعی، شما می توانید از طریق پست الکترونیک csrrasaneh@gmail.com و فرم ارسال نظر در انتهای مطلب، برای ارائه نقطه نظرات، پیشنهادات، انتقادها و سایر پیام های خود با ما در ارتباط باشید.