جمعه ۲۸ دی ۱۴۰۳

کتاب مسئولیت اجتماعی سازمان ها مفاهیم و الگو ها منتشر شد

رسانه مسئولیت اجتماعی:مفهوم مسئولیت اجتماعی در دهه اخیر به‌طور کامل وارد پارادایم اداره شرکت‌ها در اقتصادهای توسعه‌یافته شده و شرکت‌های بزرگ و معتبر جهانی، اجرای پروژه‌هایی در راستای مسئولیت در برابر اجتماع را جزئی از استراتژی شرکتی خود می‌بینند. این موضوع مفهومی است که در کشورهای توسعه‌یافته و کشورهایی با اقتصاد باز به‌شدت از سوی […]

تاریخ انتشار: 15 بهمن 1401 - 10:13 ق.ظ
کد خبر: 92849

رسانه مسئولیت اجتماعی:مفهوم مسئولیت اجتماعی در دهه اخیر به‌طور کامل وارد پارادایم اداره شرکت‌ها در اقتصادهای توسعه‌یافته شده و شرکت‌های بزرگ و معتبر جهانی، اجرای پروژه‌هایی در راستای مسئولیت در برابر اجتماع را جزئی از استراتژی شرکتی خود می‌بینند. این موضوع مفهومی است که در کشورهای توسعه‌یافته و کشورهایی با اقتصاد باز به‌شدت از سوی تمامی بازیگران کلیدی، چون حکومت‌ها، شرکت‌ها، جامعه مدنی، سازمان‌های غیردولتی، سازمان‌های بین‌المللی و نیز مراکز علمی دنبال می‌شود.
به گزارش رسانه مسئولیت اجتماعی کتاب مسئولیت اجتماعی سازمان ها مفاهیم و الگو ها منتشر شد.

این کتاب به قلم محمد شاه محمدی و پروانه کیانی به رشته تحریر درآمده است .

مسئولیت اجتماعی سازمان ها

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: ۵ / ۵٫ تعداد امتیازات: ۱۱۲

ارسال دیدگاه





برندهای مسئولیت اجتماعی
شبکه های اجتماعی
صفحه نخست درباره ما تماس با ما ارسال گزارش RSS

آدرس: تهران، بزرگراه شهید لشگری، کیلومتر 14، جنب بانک ملت،ساختمان اداری و تجاری چیتگر، طبقه اول، واحد 12

شماره تماس: 02144182504

09907007190

از این که با استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع، در گسترش مسئولیت اجتماعی ما را یاری میدهید، از شما سپاسگذاریم