کتاب مسئولیت اجتماعی سازمان ها مفاهیم و الگو ها منتشر شد
رسانه مسئولیت اجتماعی:مفهوم مسئولیت اجتماعی در دهه اخیر بهطور کامل وارد پارادایم اداره شرکتها در اقتصادهای توسعهیافته شده و شرکتهای بزرگ و معتبر جهانی، اجرای پروژههایی در راستای مسئولیت در برابر اجتماع را جزئی از استراتژی شرکتی خود میبینند. این موضوع مفهومی است که در کشورهای توسعهیافته و کشورهایی با اقتصاد باز بهشدت از سوی […]
رسانه مسئولیت اجتماعی:مفهوم مسئولیت اجتماعی در دهه اخیر بهطور کامل وارد پارادایم اداره شرکتها در اقتصادهای توسعهیافته شده و شرکتهای بزرگ و معتبر جهانی، اجرای پروژههایی در راستای مسئولیت در برابر اجتماع را جزئی از استراتژی شرکتی خود میبینند. این موضوع مفهومی است که در کشورهای توسعهیافته و کشورهایی با اقتصاد باز بهشدت از سوی تمامی بازیگران کلیدی، چون حکومتها، شرکتها، جامعه مدنی، سازمانهای غیردولتی، سازمانهای بینالمللی و نیز مراکز علمی دنبال میشود.
به گزارش رسانه مسئولیت اجتماعی کتاب مسئولیت اجتماعی سازمان ها مفاهیم و الگو ها منتشر شد.
این کتاب به قلم محمد شاه محمدی و پروانه کیانی به رشته تحریر درآمده است .