کتاب رتبهبندی شرکتها از نظر مسئولیت اجتماعی شرکتی
رسانه مسئولیت اجتماعی:در این مطلب به معرفی کتاب رتبهبندی شرکتها از نظر مسئولیت اجتماعی شرکتی مپردازیم: موضوع کتاب:در حال حاضر مدیریت نهتنها در خصوص کارایی عملیات شرکت تحت تصدی خود مسئول است، بلکه در مقابل هرآنچه در مورد مشکلات بیشمار اجتماعی انجام میدهد نیز مسئول است. شرکتها ناگزیر از قبول مسئولیتهای اجتماعی خود هستند، همچنان […]
رسانه مسئولیت اجتماعی:در این مطلب به معرفی کتاب رتبهبندی شرکتها از نظر مسئولیت اجتماعی شرکتی مپردازیم:
موضوع کتاب:در حال حاضر مدیریت نهتنها در خصوص کارایی عملیات شرکت تحت تصدی خود مسئول است، بلکه در مقابل هرآنچه در مورد مشکلات بیشمار اجتماعی انجام میدهد نیز مسئول است. شرکتها ناگزیر از قبول مسئولیتهای اجتماعی خود هستند، همچنان که در مورد مسئولیتهای اقتصادی آنان نیز چنین است. ارائه مدلی برای رتبهبندی شرکتها از نظر مسئولیت اجتماعی شرکتی برای سازمانهای دولتی و شرکتهای دولتی و خصوصی پرکاربرد است. در کتاب حاضر ابتدا به معرفی کلیاتی در زمینه تعریف مسأله، سؤالها و اهداف تحقیق پرداخته شده و سپس ادبیات نظری و تجربی تحقیق تشریح شده است. در ادامه نیز روششناسی تحقیق توضیح داده شده و نتیجهها و پیشنهادات ارائه شده است.
مشخصات کتاب رتبهبندی شرکتها از نظر مسئولیت اجتماعی شرکتی
مؤلفان: بهزاد انصاریراد، سیداحسان عدالتجو، زهرا کاظمی
ناشر: سخن گستر
زبان: فارسی
ردهبندی دیویی: ۶۵۸٫۱۵
سال چاپ: ۱۳۹۴
نوبت چاپ: ۱
تیراژ: ۱۰۰۰ نسخه
تعداد صفحات: ۱۰۸
قطع و نوع جلد: رقعی (شومیز)