جمعه ۲۸ دی ۱۴۰۳

کتاب رتبه‌بندی شرکت‌ها از نظر مسئولیت اجتماعی شرکتی

رسانه مسئولیت اجتماعی:در این مطلب به معرفی کتاب رتبه‌بندی شرکت‌ها از نظر مسئولیت اجتماعی شرکتی مپردازیم: موضوع کتاب:در حال حاضر مدیریت نه‌تنها در خصوص کارایی عملیات شرکت تحت تصدی خود مسئول است، بلکه در مقابل هرآن‌چه در مورد مشکلات بی‌شمار اجتماعی انجام می‌دهد نیز مسئول است. شرکت‌ها ناگزیر از قبول مسئولیت‌های اجتماعی خود هستند، همچنان […]

تاریخ انتشار: 17 فروردین 1403 - 8:42 ق.ظ
کد خبر: 98887

رسانه مسئولیت اجتماعی:در این مطلب به معرفی کتاب رتبه‌بندی شرکت‌ها از نظر مسئولیت اجتماعی شرکتی مپردازیم:

موضوع کتاب:در حال حاضر مدیریت نه‌تنها در خصوص کارایی عملیات شرکت تحت تصدی خود مسئول است، بلکه در مقابل هرآن‌چه در مورد مشکلات بی‌شمار اجتماعی انجام می‌دهد نیز مسئول است. شرکت‌ها ناگزیر از قبول مسئولیت‌های اجتماعی خود هستند، همچنان که در مورد مسئولیت‌های اقتصادی آنان نیز چنین است. ارائه مدلی برای رتبه‌بندی شرکت‌ها از نظر مسئولیت اجتماعی شرکتی برای سازمان‌های دولتی و شرکت‌های دولتی و خصوصی پرکاربرد است. در کتاب حاضر ابتدا به معرفی کلیاتی در زمینه تعریف مسأله، سؤال‌ها و اهداف تحقیق پرداخته شده و سپس ادبیات نظری و تجربی تحقیق تشریح شده است. در ادامه نیز روش‌شناسی تحقیق توضیح داده شده و نتیجه‌ها و پیشنهادات ارائه شده است.

مسئولیت اجتماعی شرکت ها

مشخصات کتاب رتبه‌بندی شرکت‌ها از نظر مسئولیت اجتماعی شرکتی

مؤلفان: بهزاد انصاری‌راد، سیداحسان عدالت‌جو، زهرا کاظمی
ناشر: سخن گستر
زبان: فارسی
رده‌بندی دیویی: ۶۵۸٫۱۵
سال چاپ: ۱۳۹۴
نوبت چاپ: ۱
تیراژ: ۱۰۰۰ نسخه
تعداد صفحات: ۱۰۸
قطع و نوع جلد: رقعی (شومیز)

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: ۳٫۴ / ۵٫ تعداد امتیازات: ۱۰۸

ارسال دیدگاه





برندهای مسئولیت اجتماعی
شبکه های اجتماعی
صفحه نخست درباره ما تماس با ما ارسال گزارش RSS

آدرس: تهران، بزرگراه شهید لشگری، کیلومتر 14، جنب بانک ملت،ساختمان اداری و تجاری چیتگر، طبقه اول، واحد 12

شماره تماس: 02144182504

09907007190

از این که با استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع، در گسترش مسئولیت اجتماعی ما را یاری میدهید، از شما سپاسگذاریم