رسانه مسئولیت اجتماعی:مدیر برند، مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیجفارس، بر لزوم حضور هدفمند هلدینگ در نمایشگاهها،تاکید کرد وگفت: حضور شرکتهای زیرمجموعه این هلدینگ در نمایشگاههای مختلف باید با یک برنامهریزی منسجم و باهدف ایجاد صدای واحد صورت گیرد.
به گزارش رسانه مسئولیت اجتماعی:حامد شمس در جریان بازدید از نمایشگاه اهواز پترواکس، با اشاره به اهمیت حضور فعال و مؤثر در رویدادهای صنعتی، بیان کرد: نمایشگاهها فرصتی برای معرفی توانمندیهای این هلدینگ و دستاوردهای شرکتهای تابعه است و باید از این ظرفیت به بهترین شکل استفاده شود.
وی با بیان اینکه حضور در نمایشگاهها باید با یک نگاه متحد و یکپارچه صورت گیرد، افزود: برنامهریزی دقیق و حضور منسجم در نمایشگاهها میتواند به ایجاد یک تصویر قوی از کل مجموعه کمک کند.
شمس همچنین از تشکیل دبیرخانه دائمی پتروکم خبر داد و گفت: نشستهای B2B باید به شهرهای صنعتی منتقل شود تا ارتباطات نزدیکتری با مشتریان و شرکای تجاری برقرار شود. هدف از این کار، ایجاد ارتباطات مؤثر و هدفمند در محیطهای صنعتی است.
مدیر برند، مسئولیت اجتماعی و روابطعمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیجفارس در ادامه با اشاره به اهمیت حمایت از ساخت داخل، خاطرنشان کرد: رفع مشکلات ساخت داخل نیازمند مذاکره و گفتوگو با تولیدکنندگان داخلی است.
تلاش ما بر این است که با ایجاد تعامل سازنده، زمینه را برای رشد و توسعه تولیدکنندگان داخلی فراهم کنیم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: حضور در نمایشگاهها باید بر اساس یک استراتژی مشخص و باهدف دستیابی به نتایج قابلاندازهگیری انجام شود و نمایشگاهها باید بهعنوان ابزاری برای پیشبرد اهداف هلدینگ مورداستفاده قرار گیرند./شمانیوز