رسانه مسئولیت اجتماعی: بانک قرضالحسنه مهر ایران در بیست و دومین دوره جوایز صنعت روابط عمومی ایران به عنوان سازمان برتر در حوزه مسئولیت اجتماعی برگزیده شد.
به گزارش رسانه مسئولیت اجتماعی؛ بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای مسئولیت های اجتماعی خود از طریق شناسایی و پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان واقعی جامعه، موجبات کاهش آسیب های اجتماعی را فراهم ساخته و در این زمینه تکاپو و اهتمام بانک در حمایت اشتغال زندانیان جرائم غیر عمد با پرداخت وام قرض الحسنه سبب کاهش آمار بازگشت به زندان، بزه کاری و رشد کودکان کار شده است.
اقدامات بانک قرض الحسنه مهر ایران در حوزه مسئولیت اجتماعی
از جمله اقدامات قرضالحسنه مهر ایران در حوزه مسئولیت اجتماعی می توان به ۳۳ هزار اقلام آموزشی و بهداشتی( شامل: کیف، کفش، لباس ورزشی، مداد، خودکار، مسواک، خمیردندان، حوله و…) و توزیع در میان دانش آموزان مقطع متوسطه کشور با الویت مناطق محروم، بیمه حوادث ۵۰۰هزار خانه روستایی در سطح ۳ استان محروم، مشارکت در بیمه حوادث ۵میلیون و ۳۰۰هزار خانه روستایی سراسر کشور، ساخت ۱۰۰ باب واحد مسکونی آسیبدیده از سیل، مشارکت در ساخت یک بیمارستان ۳۰۰ تخت خوابه بیماران اعصاب و روان و ساخت و بازسازی ۳ خانه بهداشت و ۵ مدرسه در مناطق محروم و آسیبدیده از زلزله نام برد .
جوایز ویژه (NAIPRI) معتبرترین جوایز روابط عمومی ایران هستند که از سال ۱۳۸۰ به منظور ارج نهادن و ایجاد شناخت عمومی از دستاوردها و مشارکتهای مثبت سازمانها و متخصصان فعال روابط عمومی در ایران بنیانگذاری شدهاند. آثار و پروژههای مرتبط با روابط عمومی هر سازمان در ۱۵ بخش و در ۲ مرحله ارزیابی شده و برگزیدگان هر بخش معرفی میشوند.