کارکنان بانک ملی ایران در بخش مسئولیت های اجتماعی خود نیز همچون مسئولیت های سازمانی پیشرو بوده و نسبت به آن با آگاهی قدم بر میدارند.
مسئولیت های اجتماعی کارکنان بانک ملی ایران
به گزارش رسانه مسئولیت اجتماعی، کارکنان بانک ملی ایران در بخش مسئولیت های اجتماعی خود نیز همچون مسئولیت های سازمانی پیشرو بوده و نسبت به آن با آگاهی قدم بر میدارند.
آنها در مسئولیت های سازمانی با مد نظر قراردادن منشور اخلاقی سعی در حفظ منافع ملی داشته و جلب رضایت ایشان را سر لوحه امور خود میدانند و حال در عرصه مسئولیتهای اجتماعی بعنوان پیشرو در این حرکت خودجوش با همدلی موجود در بینشان که از مدیریت دلسوز نشات گرفته است. اقدام به راه اندازی کمپین هایی نموده اند که با اکثر کمپین های اینچنینی متفاوت است، در اکثر آنها انگیزه سیاسی و یا تبلیغاتی و در نهایت مالی نمود دارد ولی کارکنان بانک ملی ایران که در بطن جامعه بوده و با به تصویر کشیدن موضوعات و دغدغه های اصلی عموم سعی در فرهنگ سازی و اصلاح امورمی نمایند.
اقدامات انجام شده
از جمله اقداماتی که تاکنون انجام شده است میتوان به
#نه_به_چهارشنبه_سوری_خطرناک
و
#کاری_نمی _کنم_که_به_قانون_طبیعت_بر_بخورد
(روز طبیعت) اشاره کرد.
کمپین روز طبیعت
در کمپین های خود جوش کارکنان بانک همراه باشید، بخشی از اقدامات در کمپین روز طبیعت:
ارائه کیسه زباله به هموطنان در ورودی پارک جنگلی
اطلاع رسانی و چاپ پوستر و بنر در خصوص اهداف کمپین
جمع آوری زباله های غیر قابل تجزیه در پارک ها
کاشت نهال در مراتع و دشت ها
لازم به ذکر است کلیه اقدامات فوق با هزینه شخصی کارکنان صورت پذیرفته است.
ارسال محموله های حاوی کمک های کارکنان بانک ملی ایران به سیل زدگان:
در راستای امداد رسانی به هموطنان سیل زده اقلام مصرفی شامل ۱۰۰ تخته چادر، ۳۰۰ تخته پتو، هزار قوطی شیر خشک ، یک و نیم تن برنج، ۱۵۰۰ بسته بهداشتی،۱۵۰۰ بطری آب معدنی، ۲۷۰۰ قوطی تن ماهی و انواع کنسرو،۲۳۲ عدد روغن مایع، ۴۲۱ کیلو خرما به مناطق سیل زده ارسال گردید.