رسانه مسئولیت اجتماعی : سیدرضا جمشیدی مدیر مسئول رسانه مسئولیت اجتماعی در جلسه ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ که به دعوت برنامه مشترک ستاد توان افزایی و حمایت از فعالیت سازمان های مردم نهاد شهر تهران با شبکه ملی سمن ها و موسسات نیکوکاری در محل سالن کنفرانس ستاد سمن های شهر تهران واقع در خیابان خاقانی برگزار شد ، به موضوع روابط بین رسانه ها و تشکل های اجتماعی اشاره کرد و گفت :
جهت اثربخشی روابط بین موسسات نیکوکاری ،شبکه فعالان اجتماعی و خیریه ها ، باید ارتباط تخصصی نسبت به تخصص هر یک از مراکز نیکوکاری با رسانه ها برقرار گردد که رسانه ها با تولید محتوای تخصصی و حرفه ای علاقمند به همکاری با این موسسات ایجاد شود و رسانه نیز بتواند محتوای یونیک ،جدید و مخاطب پسند تولید و منتشر کند . این در حالیست که سه ضلع جامعه ، رسانه ، تشکل های اجتماعی از این ارتباط سود و منفعت خواهد برد و رسانه ها نگاه رپرتاژی و تبلیغاتی به همکاری با موسسات و تشکل های اجتماعی نخواهند داشت .